Moje ulubione gry na iPada i iPhone'a

Zombieville USA 2 – gra na grind 0,79 E

Zombieville USA 2 – gra na grind

Ocena Redakcji
Ocena Czytelników
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Zombieville USA 2 to produkt bardzo specyficzny, adresowany do bardzo specyficznych graczy: opowiada bowiem (z humorem, wyrażanym grafiką) o inwazji zombiaków. I czyni to z wielkim wdziękiem, zmuszając nas jednak do dość upierdliwego grindu, czyli powtarzania w kółko tych samych czynności. Jeśli ktoś nie lubi się powtarzać – będzie zawiedziony.

Czytaj dalej ...
Halloweenowe przeceny

Halloweenowe przeceny

Ocena Czytelników

U nas płaczemy po zmarłych, Ameryka się bawi, a razem z nią cały AppStore. Podsumowujemy to, co się dzieje najciekawszego w przecenach na najbliższy weekend.

Czytaj dalej ...
Machinarium – ja odpadłem 3,99 E

Machinarium – ja odpadłem

Ocena Redakcji
Ocena Czytelników
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

To nie będzie opis gry ani tym bardziej recenzja. To będzie ostrzeżenie przed czymś, co prawdopodobnie jest bardzo ładną i dobrą grą. Ja niestety nie jestem w stanie tego potwierdzić. Odpadłem na trzecim ekranie, mimo wielkich chęci.

Czytaj dalej ...
Reckless Getaway, szybko, szybciej! 0,79 E

Reckless Getaway, szybko, szybciej!

Ocena Redakcji
Ocena Czytelników
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Reckless Getaway to gra tak bezbrzeżnie głupia i bez sensu, że aż nie wypada w nią nie zagrać. Kierujemy żółtą furą na miękkim zawieszeniu, próbując dojechać do mety – ale przy okazji narobić jak największych strat w samochodach, głównie policyjnych. Nonsens? Kompletny! Jak się w to gra? Szybko!

Czytaj dalej ...
Brothers in Arms 2: Global Front, dziwny free2play FREE

Brothers in Arms 2: Global Front, dziwny free2play

Ocena Redakcji
Ocena Czytelników
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Brothers in Arms 2 to znana marka, która na iPhone’ie i iPadzie ma swoje jak na razie dwie odnogi. Pierwsza część opierała się na klasycznym modelu pay to play. Teraz jednak Gameloft postanowił przetestować formę free2play i sam się nie mogę zdecydować, czy ta strzelanina fpp sprawdza się w tym modelu, czy nie.

Czytaj dalej ...
Contre Jour, jakie to piękne! 0,79 E

Contre Jour, jakie to piękne!

Ocena Redakcji
Ocena Czytelników
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Contre Jour mimo francuskiego tytułu jest produkcją anglojęzyczną – ale to bez znaczenia, bo język, jakim ta gra się posługuje, jest językiem emocji. To piękny i jednocześnie przeraźliwie smutny tytuł. Z wciągającą mechaniką do tego.

Czytaj dalej ...
Osmos – wyjątkowe przeŻycie 2,39 EUR

Osmos – wyjątkowe przeŻycie

Ocena Redakcji
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Osmos - Hemisphere Games Podczas gdy znakomita większość gier na iPhona czy iPada robiona jest pod gracza impulsywnego, dynamicznego, który gra w biegu i na szybko, czasami pojawiają się też w AppStorze pozycje z totalnie innej bajki. Takie, którymi delektuje się najlepiej wieczorem, przy zgaszonym świetle, ze słuchawkami na uszach, bez pośpiechu i w skupieniu. Jeśli szukasz czegoś w tym stylu – OSMOS cię oczaruje.

Czytaj dalej ...
Przegląd tygodnia (17-23 października 2011)

Przegląd tygodnia (17-23 października 2011)

Ponieważ gramy dużo (a Wy pewnie trochę mniej), uznaliśmy, że przyda się raz w tygodniu podsumować, czym się zajmowaliśmy przez ostatnie siedem dni. Oczywiście w sensie tytułów rozrywkowych na iPhone’a i iPada. Nie traktujcie tego jako listy nowości – często sięgamy po starsze tytuły; zamiast koncentrować się na tym, co nowe, staramy się wybierać to, co dobre. Czasami się mylimy, oczywiście.

W tym tygodniu graliśmy zatem w:

Dead Space – jedna z najpiękniejszych gier na sprzęt Apple’a, kompletna i kapitalna. Niewiele ustępuje swoim odpowiednikom z dużych konsol i z peceta.
Ocena: 4/5
Cena: 2,99 euro
Kup: iPhone, iPad

Czytaj dalej ...
Bike Baron, masochistyczny casual 0,79 E

Bike Baron, masochistyczny casual

Ocena Redakcji
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Jeśli nie znacie tego typu gier, to dzięki Bike Baronowi je poznacie: oparte na fizyce gry zręcznościowe, w których motorkiem lub innym ustrojstwem przejeżdżamy niemożliwy (fizycznie) tor przeszkód. Elastomania, Trials HD – te gry traktowały o tym samym i obie wkraczały bardzo szybko w kosmiczny hardkor.

Czytaj dalej ...
Rope Rescue, kuriozalny pomysł 0,79 E

Rope Rescue, kuriozalny pomysł

Ocena Redakcji
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Rope Rescue to – na mój nos – efekt przyciśnięcia twórców przez inwestora. Panowie, powiedział inwestor, co jest teraz na topie? Angry Birds i Cut the Rope, ot co! No to proszę mi zrobić grę z ptaszkami, o linach i niech będzie związana jakoś z fizyką.

Autorzy, po upiciu się, bo to przecież niemożliwe, wymyślili jednak coś, w co nawet daje się grać i co jest całkiem fajne po tym, jak już przyzwyczaimy się do tego, że pomysł na grę jest kuriozalny.

Czytaj dalej ...