Moje ulubione gry na iPada i iPhone'a

Nutty Fluffies gratis

Nutty Fluffies

Ocena Redakcji
Ocena Czytelników
  • wciągalność
  • grafika
  • granie bez wydawania $$$
  • wyzwanie

badge_appstore-lrgNutty Fluffies to dobra gra, którą zarekomendował mi dobry przyjaciel z rodzinnego Szczecina, wobec czego ja rekomenduję w rewanżu jego dobrą knajpę w tym to pięknymi mieście.

Ale do rzeczy. Nutty Fluffies przenosi nas na szaleńczo zakręcone (dosłownie) rollercoastery, gdzie jako kierownik kolejki mamy za zadanie dojechać do jej końca, gubiąc przy tym jak najmniej pasażerów i zbierając jak najwięcej punktów. Zapewne już czujecie, że gra zrobiona jest z dużym przymrużeniem oka, co nie zmienia faktu, że stanowi bardzo wciągające wyzwanie i zabawę na przynajmniej ładnych parę godzin.

Czytaj dalej ...
Zuma’s Revenge HD

Zuma’s Revenge HD

Ocena Redakcji
Ocena Czytelników
  • wciągalność
  • wyzwanie
  • grafika

badge_appstore-lrgZuma’s Revenge HD to gra w której spędziłem chyba najwięcej czasu w historii moich dwóch kolejnych iPhonów.  A dokładnie: łącznie ponad 92 godziny. Czyli prawie 4 pełne doby. I jest to jedyna chyba moja gra na iOS, o której mogę powiedzieć z ręką na sercu że została totalnie wymaksowana. Zdobyłem wszystko co było do zdobycia i jedyne co mogę jeszcze zrobić to bić własne rekordy.

Skąd ta ślepa miłość?

Czytaj dalej ...
Sprinkle – pokaz możliwości fizycznych 1,59 E

Sprinkle – pokaz możliwości fizycznych

Ocena Redakcji
Ocena Czytelników
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Sprinkle (z przydługim podtytułem Water splashing fire fighting fun! sugerującym pozycjonowanie pod Google’a) to kolejna z testowanych przeze mnie mikrogier w dobrej cenie. Ta akurat kosztuje dwa razy więcej niż hity w tej kategorii typu Where’s my water. Sprawdzam, czy jest warta tej różnicy w cenie.

Czytaj dalej ...
Roll in the Hole – nieudane toczenie 0,79 E

Roll in the Hole – nieudane toczenie

Ocena Redakcji
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Roll in the Hole poza tytułem stanowiącym podsumowanie rozgrywki, co jest obecnie modne na AppStore (wiecie, Cut the Rope lub Where’s my water), nie wyróżnia się na pierwszy rzut oka niczym szczególnym. A uważniejsze przyjrzenie się temu produktowi obnaża liczne wady.

Czytaj dalej ...
Przegląd tygodnia (24-30 października 2011)

Przegląd tygodnia (24-30 października 2011)

Nadszedł poniedziałek, a więc czas na podsumowanie kolejnego tygodnia na naszym blogu. Tym razem – podobnie jak i poprzednim, na co się nie umawialiśmy, przysięgam – opisaliśmy osiem gier. Oto krótkie notki, tym razem dodaliśmy trzystopniową rekomendację (koniecznie kupić/można kupić/nie kupować).

Czytaj dalej ...
Zombieville USA 2 – gra na grind 0,79 E

Zombieville USA 2 – gra na grind

Ocena Redakcji
Ocena Czytelników
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Zombieville USA 2 to produkt bardzo specyficzny, adresowany do bardzo specyficznych graczy: opowiada bowiem (z humorem, wyrażanym grafiką) o inwazji zombiaków. I czyni to z wielkim wdziękiem, zmuszając nas jednak do dość upierdliwego grindu, czyli powtarzania w kółko tych samych czynności. Jeśli ktoś nie lubi się powtarzać – będzie zawiedziony.

Czytaj dalej ...
Driver, wielki zawód 1,59 euro

Driver, wielki zawód

Ocena Redakcji
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Aktualny, konsolowy Driver to bardzo dobra, współczesna gra konsolowa. Podtytuł San Francisco sugeruje, gdzie gra się toczy – w mieście rozsławionym przez Hollywood pod kątem stromych ulic i pościgów samochodowych, mieście, które grało główną rolę w prehistorycznej grze Driver, w pewnych kręgach kultowej.

I to do tych kręgów adresowany jest Driver od Gameloftu. Bo na iPhone’ie i iPadzie Driver nie jest tym Driverem, którego szukałem, czyli adaptacją obecnego hitu. Driver na iSprzęt to niestety tylko remake tego starego – przy okazji obnażający, jak wiele zmieniło się w mechanice gier przez ostatnie dziesięć lat.

Czytaj dalej ...
Reckless Getaway, szybko, szybciej! 0,79 E

Reckless Getaway, szybko, szybciej!

Ocena Redakcji
Ocena Czytelników
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Reckless Getaway to gra tak bezbrzeżnie głupia i bez sensu, że aż nie wypada w nią nie zagrać. Kierujemy żółtą furą na miękkim zawieszeniu, próbując dojechać do mety – ale przy okazji narobić jak największych strat w samochodach, głównie policyjnych. Nonsens? Kompletny! Jak się w to gra? Szybko!

Czytaj dalej ...
Brothers in Arms 2: Global Front, dziwny free2play FREE

Brothers in Arms 2: Global Front, dziwny free2play

Ocena Redakcji
Ocena Czytelników
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Brothers in Arms 2 to znana marka, która na iPhone’ie i iPadzie ma swoje jak na razie dwie odnogi. Pierwsza część opierała się na klasycznym modelu pay to play. Teraz jednak Gameloft postanowił przetestować formę free2play i sam się nie mogę zdecydować, czy ta strzelanina fpp sprawdza się w tym modelu, czy nie.

Czytaj dalej ...
Contre Jour, jakie to piękne! 0,79 E

Contre Jour, jakie to piękne!

Ocena Redakcji
Ocena Czytelników
  • Pomysł
  • Technika
  • Grywalność

Contre Jour mimo francuskiego tytułu jest produkcją anglojęzyczną – ale to bez znaczenia, bo język, jakim ta gra się posługuje, jest językiem emocji. To piękny i jednocześnie przeraźliwie smutny tytuł. Z wciągającą mechaniką do tego.

Czytaj dalej ...